İlk gebelik ilk tecrübe ve hep hayalini kurduğum o kız çocuğunu 79 gün sonra Allah nasip ederse kucağıma alabileceğim. Başından beri çok güzel bir hamilelik geçirdim çok şükür, şu aralar biraz nefes almakta zorlansa da yine de iyiyiz. Boş konuşan patavatsız insanların yorumları tavsiyeleri daha çok can sıkıyormuş. Koyun can derdinde kasap et derdinde misali.. bebeğimin eşyalarını hallettik sayılır eşimle 🙏🏻 bir de bebe isim ve nasıl doğuracağıma karar verirsem benden mutlusu yoktur:) bazen ben kendim isteyerek insanların doğum hikayelerini dinliyorum bu beni korkutmuyor aksine ilk defa yaşayacağım bir deneyim olduğu için acı çekeceksem bile nasıl bir acı olduğunu bilmiyorum bana sürpriz, işte bu yüzden dinlemek çok da korkutmuyor beni . Herkesin hikayesi farklı herkesin bünyesi farklı birisi acı çekti diye benim aynı şeyi yaşayacağım anlamına gelmiyor diyerek meraktan her şeyi herkesi dinlemeye saygı duymaya çalışıyorum gereksiz tavsiye ve boş yorumları da dinliyorum elbette. 🙄