Kızlar daha yeni 6 haftalık gebeyim ama dibim geldi ve saçlarım siyah dibim beyaz geliyor ve önleri. Beni biraz üzüyor bu durum. Ne yapabilirim ? Boya önerisi olan ya da başka birşey ne bileyim tüm önerilerinize açığım. Birde açıkçası bazıları normal şekilde boyatmış direk kuaföre gidip falan ama ben açıkçası o boyaların zararlı olduğunu düşünüyorum birde dip olduğu için daha da çekiniyorum.