kızlar şimdi ben ağır bakteriyel enfeksiyongeçirdim. hastaneye gitmem gerekti ilaç kullanabilmek için hamilelik şüphem var diye önce beta hcg kan testi yaptırdım ancak ovulasyon testi ile ovulasyonum 25 haziranda olmuştu. büyük ihtimal 26 sında yumurtlamış olabilirim. beta hcg testini de 2 temmuzda yaptırmak zorunda kaldım hamileysem belki çıkar diye ama negatif çıktı. kanda hamileliğin çıkması için yumurtlamadan sonraki 6. gün çok mu erken yoksa çıkan sonuca güvenip negatif deyip geçmeli miyim ?