Byn1998 Bmsb regl oldum ama bi arkadaşımda olmuştu şimdi hamile çıktı yarın bende beta verip baktıracağım bide yoksa klomen alacağım d vitamini testi vereceğim
mjgnkrdky Ben 4 aydır düzenli olarak vitamin kullanıyordum dün hamile oldugumu öğrendim yazmami istermisiniz
mjgnkrdky İki tarafımda da çikolata kıstı vardı gynopol kullandım sabah akşam Solgar Qenzim Krilom balık yagi Ve folidoce folik asit Ama değerim 0.61 di düşünün… Bi anda mutlulukla hamilelik haberimi aldım Allah var, gam yok…