Kızlar merhaba doktorum bebeğin gelişiminin önde olduğunu söyledi ve perinatolojiye gönderdi. Dün perinatolog muayene etti ve bebeğin karın bölgesinin 1 hafta önde baş bölgesinin de 3 hafta önde gittiğini söyledi ama bir sorun da teşkil etmediğini söyledi yine de endişelendim benim gibi olan var mı acaba