Kızlar ilk gebeliğimide awox ile öğrenmiştim ve negatifse hep negatif çıktı. Sonrasında yaptığım testlerde de hiç t çizgisi ve kuruma çizgisi çıkmamıştı.bu gün adetime 5gün var sabah test yaptım içini çıkartınca belli belirsiz bir çizgi görünüyordu. Üstündeki kenarı yeşil olan şeffaf bandı çıkardım ince bir çizgi vardı kuruyunca beyaz bir çizgi kaldı ve çıkardığım şeffaf bantta o çizginin yeri belli. Aylardır awox test kullanıyorum ilk defa böyle oldu.kafam karıştı acaba kuruma çizgisimi yoksa gebelik mi?
Böyle bir şey yaşayan oldumu?