Laboquick ovulasyon testi kullanıp yumurtlama yakalayan var mı ? Ya da o testlerle hamile kalan ? Ben innovita ile yumurtlamayı doğru yakalıyorum yumurtlama var doktorda var diyor Laboquick aynı eşit koyulukta olmuyor ya da daha koyu yumurtlama her an olacakmış gibi gösterip silikleşiyor bu marka hakkında ne düşünüyorsunuz ? 20 tane almıştım 4 tane kullandım param çöp oldu