Kızlar ilk doğumumda kalp ritimleri bozulduğu için normalden sezeryane döndüm şuan da 2. Bebeğime hamileyim 3,5 sene olacak arada ozeldeki doktor normal deneyebilecegimizi ssvd yaptırdığını söyledi 2 gün önce devlete gittiğimde doktor onermedigini ve yaptirmadigini söyledi sizce tekrar normal denemelimiyim yoksa hiç stres yapmadan sezeryanmı olmaliyim