Kızlar özel hastane takipliyim de , ayın sonu gideceğim doktora normel devlet hastanesi yakın bana gidip acilden bi enfeksiyona baktırmak istiyorum çok kafam takıldı şikayetim yok ama yanma kaşınma var diyeceğim yapmazlar diye alttan muayene ediyorlar hep onu da söyleyeceğim dikişliyim diye yasak serklajlıyım enfeksiyona bakıyorlar mı acaba bakarlar mı giden oldu mu?