Bende 39 oldum tam bugün hanımlarrr.. Hurma yiyorum, bissürü hareket yapıyorum ilk gebeliğim ve normal gelsin istiyorum. Annemde hiç sancı olmamış açılma görünce almışlar bende de aynısı olur anlamam diye korkuyorum ayın 10 unda son doktor kontrolüm olur inşallah çünkü 40 oluyoruz 🥹
Uyku durumlarınız nasıl uyutuyor mu evladınız sizi