Arkadaşlar 35+2haftalık hamileyim ve sabaha karşı 3 buçuk gibi suyum geldi hastaneye geldim yatış yapıldı bebek küçük olduğu için doğumun başlamasını istemiyorlar galiba ama suyum geldi kızlar dualarınızı bekliyorum bu durumda ne yapacağımı bilmiyorum lütfen bol bol dua edin