Bugün tam ,19 haftalık olduk değerli anneler bu sabah idrara kalktım zaten gece boyu sürekli kalktım ama bu sabah bir başka ağrım vardı hani sıkışmıştır diye yaptım ama rahatlamak yerine ağrıyla yaptım sağ kasığımda şiddetli bir ağırı var tam olarak sağ kasik değil sağ karin boslugu agiriyor batma gibi ağırı var10 dakikadır geçmedi uzandım uzanırken bile çok zorlandım bu ağrı batma hissine benziyor ama aşırı derecede şiddetli normal midir yoksa ciddi bişey mi çok korkuyorum bebeğime bişey olmaz degilmi ?