7 aylık hamıleyım ve yaklasık 5. Aydan berı bu sorunu cekıyorum .idrar kulturunce bakterı cıkmadıgı ıcın antıbıyotık yazmadı doktor ıntım yıkama sampuanı kullanıyorum ama fayda etmıyo alt boşgemde saga sola donerken bıle bası acı hissediyorum böyle olanlar var mı önerileriniz nelerdir