ayseehu Hap yutamıyorum küçüklüğümden beri ve şuan hamileyim. Henüz erken olduğu için doktoruma gidemedim. Suda eriyen formda folat ve vitamin varmı
edanur__ ayseehu sadece folik asit değil demir ilacı falanda kullanacaksınız ilerleyen haftalarda bir şekilde içmeniz gerekir
Dadas ayseehu ah bacım bende senin gibiyim. Zorla içiyorum öğüre öğüre 😭. Bebeğim için sabrediyorum 🥲
ayseehu Dadas 🥹🥹 her şey bebişlerimiz için ama yok içemiyorum bende hiç gitmiyor zorlayacağım derken boğuluyordum az daha öyle fobi bendeki
tturta Hap yutamayan arkadaşlar, bir de muz ile yutmayı deneyin. Bir dilim muzu ağzınıza atın, peşine de hapı alınca ikisi birlikte kayıp gidiyor. İlk zamanlar bu da zor gelebilir ama inanın denedikçe çok kolaylaşacak.
Pnrdrsn @ayseehu Canım ben de dil altında eriyen folik asit kullanıyorum. B12 takviyesiyle birlikte. Eczacim önerdi. Doktorum da devam et dedi. Bebe aspirini gibi tadi da çok güzel. Doktoruna ya da eczacina danış istersen
Accountant ayseehu bende içemiyorum büyük olanları öğürüyorum ama Folik asit çok minicik zaten onu yutabilirsin belki
ayseehu Accountant kırmamda sorun olur mu acaba kırarsam içebilirim gibide geliyor ama risklidir diye yapamıyorum
Accountant ayseehu kafana göre kırma bence prospektüsü oku içinde yazar belki doktora da sor ben demiri içemiyorum diye kapsülü açıp içindekileri içiyorum parça parça ama prospektüste kapsülü yutamayanların içini açıp yutabileceği yazıyor diye