Nurronn 38+6 bugun sezeryan doğum yapacagım çok korkuyorum ve aşırı stresliyim ne yapmam gerektiğini bilmiyorum tek istediğim ağlamak. Umarım herşey güzel ilerler çok stresliyim😭
Parlalina Nurronn stresli olmayın, güzelliklerle karşılayın evladınızı… Hayatının en özel anını yaşayacaksın işte.. Rabbim sağlıkla kolaylıkla kucağına almayı nasip etsin 💖🥲
Mstefe Allah yardımcın olsun 🌺 artık yeni bir süreç başlıyor şimdiye kadar olan iyi kötü her şey geçmişte kaldı, hiç merak etme daha güzel şeyler seni bekliyor 🌺
Nisa58Sivas Nurronn Bol bol içinden dua et Ve çoğu kadın bunu yaşıyor Rabbim Yardımcınız Olsun Bebeğini düşün Millet güzellik uğruna neler neler yapıyor sen Evladın için yapacaksın unutma 🥰🌸
asena9 Nurronn sağlıkla kolaylıkla alın kucağınıza inşallah, haftanız gayet iyi stres yapıcak bişey yok rahat olun bebişinize odaklanın sadecee 🤍🤍
OzenMeryem Nurronn bende bugün doğuruyorum birazdan alacaklar 🥴 Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 💕