Merhaba
Bugün sabah sancım başlamıştı akşam saat 7 de hastaneye geldim muşaadeye aldılar doktorlar 150 160 sanciya normal diyorlar benim ilk gebeligim sezeryan olmuştu bunda da dikislerime bişey olur diye korktum geldim sürekli değil ama ara ara sanciyi hissediyorum benim acı eşiğim malesef ki düşük kaç olursa doktorlar için riskli olur anlamadim devlet hastanesindeyim İstanbul’da