Kızlar 36+5 haftalık hamileyim ilk kez pazartesi günü su sızıntım oldu sonra çarşamba günü oldu dün sabah randevum vardı doktor turnusollü ped verdi baktığında sızıntı yoktu eve geldim 2 3 kere tekrar sızıntı oldu ben de emin olamayıp evde kendim turnusollü ped taktım ve rengi mora döndü doktorum evde su sızıntın olursa gel demişti gece on ikide pedin fotoğrafını çekip acilden giriş yaptım yine turnusollü ped taktılar Nst ye bağladılar alttan muayene ettiler Nst ye bağlayan hemşire bebeğin kalp atışlarının hızlı olduğunu söyledi benim de dikkatimi çekti bir çok yerde 180 e fln çıktı orda suyum gelmediği için turnusollü kâğıdın rengi de değişmedi doktora çektiğim fotoğrafı gösterdim fotoğrafla olmaz onu buraya getirecektin öyle işlem yapacaktık dedi iki gün sonra tekrar gel dedi nst için bir şey demedi ama hemşire kalp atışı yüksek dediği için korktum ne yapmam gerek yardımcı olur musunuz yine turnusollü ped koydum rengi değişirse yarın gidiyim mi sizce