Mutluuu54 30+ lar geç bi yaş değil bence. Ben ilkini 25te ikincisini 28de yaptım şimdi 32de üçüncüye hamileyim. İsteyerek oldu. Ama siz kendinizi daha iyi bilirsiniz tabi. Kimi 40ında sakin olur kiminin 20sinde tahammülü olmaz. Kendinize, eşinize ve hatta çocuklarınıza göre karar vermeniz daha doğru olur bence. Herkesin durumu farklı. Ben şikayetçi değilim peşpeşe de yapabilirdim 30 olmadan çocuk faslını bitirebilirdim ama hem kendime hem çocuklarıma bunu neden yapayım ki🙃