Kızlar 1 temmuzda doğum yaptımm memi almıyor sağıp veriyorum sütümde çok az geliyor mama içiyor biberon da mamasını içiyor aynı biberonla sütümü veriyorum içmiyor öğürüyor kaşıkla veriyorum sütümü yine aynısını yapıyor içmiyor başına gelen varmı sebebi ne olabilir çok üzülüyorum