37+4 um suan haftaya cati muaynem var ilk gebeligim. Bastan beri nornal istiyordum ama simdi bi korku basti. Bebek bas asagi ama kanala girmemis daha. Sezeryanda benim icin korkutucu normalde. Ama cok sanci cekip sezeryana da alinmak istemiyorum. Bu aralar regl agrisi gibi oluyor. Yururken rahmimde ve kasigimda batmalar oluyor. Sanci ve kasilma mi bu ayirt edemiyorum ilk gebeligim oldugu icin. Doktor 2 gun once hersey yolunda normal demisti. Önerileriniz varmiii . Haftaya ordek yuruyusu hareket falan yapucam ama baska varmiii acilmasi icin