14 aylık bebeğim var emziriyorum. 7 haftalık hamileyim. Sol yumurtalığımda 3 cm kist olduğu için progestan yazdı doktor, fitil olarak kullan dedi. Emzirmeye zararı olur mu dedim hayır dedi ama prospektüste Emziriken vajinal yoldan kullanmayın yazıyor. Ne yapacağımı bilemedim. Emzirirken progestan kullanan var mıydı aranızda, emen bebeğe bir zararı dokundu mu?