Sabahat17 papatyakokulugece Ben beyhekimde yapmıştım ilk dogumumu orda doğum yapan tanıdık çevremde yok maalesef
Slhls papatyakokulugece tıp hastanelerinden uzak durun doğum için insanın psikolojisi bozuluyor başınız çok kalabalık oluyor hep asistan dolu