Laloo Kızlar sezaryan doğumda dikiş izi kaliyor mu geçiyor mu nasil oluyo bilginiz var mi ? Ne kadar zamanda kaynıyor Vajinal keside dikişler ne zaman kaynar ?
seyma0661 Laloo 4aylık olmak üzereyiz dikişim devlet hastanesinde yapıldı gayet güzel diktiler şuan ince bi çizgi var madecasol ve scarex jel sürüyorum zaten tam katlanma bölgesinde. Çatlaklarımın yanında sezeryan izim hiç bişey 😂😂😂
Pembe_bulut Sezeyanda beyaz bir iz kalıyor evet estetik dikiş olduğu için çok açık renkte bi iz oluyor
Muhammederva Benim 4 sene oldu ilk sezeryanı olalı şu an belli bile değil sadece batikon ve gazlı beş ile pansuman yapmıştım şimdi 11 Temmuzda 2. sezeryanım var madescar diye bir krem varmış dikişler için onu kullanacağım