Elfbtr Bugün doktor kontrolümde her an Doğum olabileceğini söyledi doktorum.Rahimağzım 6 mm ve açıklığım 2 cm.Bu konuyla ilgili erken doğum yapan ve bebeğim için yapabileceğim bişey var mı ? Bilgi verirseniz çok sevinirim 😔
Sewo Elfbtr canım bende dünden hastahanede yatiyorum 24 haftaligim rahim agzi 18 . Hemen yatirdi doktor ciğer gelistirici vurdu iğneler falan verdi yatiyorum halen.hic ayaga kalkmayip bol su icersen süreç uzar dedi.dun geceden uzandim bugun ölçtü 24 oldu
Ntugba Elfbtr 25. haftam da 4 cm açılma olmuştu onun öncesinde rahim ağzı uzunluğu hep normaldi ac8l serklaj oldum 30 haftamda doğum yaptım moralini yüksek tut en önemlisi o ve ciğer geliştirici yapsınlar
Elfbtr Zeliha66 teşhis konulmuştu tedavi görüyordum ama artık demekki ilaçlarda yanıt vermemeye başladı 21.haftadan beri vardı bu problem sadece bu kadar değildi
Elfbtr Sewo valla bende 21. Haftadan beri yaşıyorum bu problemi.demekki artık bebek büyüdükçe kaldıramıyor.
Elfbtr Sewo bebek büyüdükçe o süreç azalıyor galiba bende senin haftalarından bu haftalara geldim olabildiğince yattım sadece lavabo için kalktım
Essraa2 Sewo ya bazen ölçümlerde haatalı oluyor sonuçta milimlik bişey evet değişiyor uzuyor kısalıyor ama bi gecede de değil yabi.. birazda artık doktorlar para için herşeyi yapıyor:/
Zeliha66 Elfbtr ciger gelistirici vuruldun mu? Tabiki 25haftalik dogup yasayan bi bebek tanıyorum ben kendini strese sokma sakın kasilmani arttirir. Serklaj yada pesser önerildu mi
Sewo Elfbtr ciger geliştirici vurdun mu bebek suan kac kilo.bide dikkat ettin mi uzanip kalkmamayi falan denedin mi
Mervenin 28. Haftamda öğrendim bu problemimi bende hastanede yattım 3 haftadr evde yatıyorm dr 34 e kadar gelsek yeter diyor umutsuz ama benim umudum car 37 de helicek kızım Allaha emanet yavrum🙏🏼
Elfbtr Mervenin bende kötü düşünmek istemiyorum ama elimden bişey geliyorsa yapim diye soruyorum.benim doktorumda 32 yi görmeni istiyorum dedi
Elfbtr Zeliha66 yok ilaç teda Zeliha66 ciğer geliştirici vuruldum iki gün üst üste 10 gün oluyor ne olur ne olmaz diyeydi.
Zeliha66 Elfbtr basta serklaj yapsaymis keske doktorun. Elinden geldigince istirahat et ilaclarini düzenli kullan stres yapma bol su iç bide enfeksiyona dikkat et lavoboyu tek sen kulln eger imkanin varsa
Ntugba Elfbtr 10 gün sonra 7 aylık oluyo çok şükür hic hir sıkıntımız yok aynı ayda doğanları yakaladı bile teyzesi 49 gün ayrı kaldık zorluklari vardı ama çok şükür şimdiden çok yaramaz olacağı belli :)
Asena_ Anneolacak rahmin bir yere toplanıyor genelde bebekle karıştırılıyor ama o aslında bebek değil rahim oluyor. Sertleşme ve kasılmalar oluyor sık sık
Elfbtr Zeliha66 bebek 500 gr geçmişti böyle bi riske giremem Serklaj yapıp bi hafta sonra suyun gelebilir dedi