Ben 160 boyunda 70 kilo ile hamile kaldım 2 aylık hamileyim ve 70.50 oldum bile . 2. Hamileliğim ilkini 64 ile kaldım ve 83 ile doğurdum ama tekrar bu kadar almak istemiyorum özellikle ilk 3 ay olduğu için kilo vermekte normal diyorlar . Normal besleniyorum ama nedense hep açım ve kilo alımını durduramıyorum. Kilo verebilen var mı ve nasıl , ne yiyorsunuz?