meryys ben de gittin genetiğe araştırılsın diye , bende de araştırmadı. Normaldir olabilir 2. De de aynısı olursa o zaman bakarız dedi. Gerisin geri çıktım odadan. Denemeye de cesaret edemedim henüz. Tam da ovülasyon günlerim ama ya yine aynısı olursa korkusu🥹