haniferesko Kızlar sabah 3.doğumumu gerçekleştiriyorum. İlki normal doğum, ikincisi ise genel anestezi ile sezaryendi. Yarın da spinal sezaryen olacağım. Çok heyecanlıyım ve stresliyim. Dualarınızı bekliyorum 🤲🏼🥹
Ceydaaas1 haniferesko hayırlısı ile kolayca sağlıkla kucağınıza alrsnz inşallah 🙏💐 iki dogumuda görmüş biri olarak hangisinde daha rahat ettiniz tavsiye edersnz tecrübenizi psylaşrmsnz acaba
Kkardelenn1 haniferesko sağlıkla kavuşun inşallah 🙏 benimde ilk normaldi bu sezeryan gibi duruyor normal sonrası sezeryan çok zorlamış mıydı
Dadas haniferesko iki çocuk annesi olarak girdiğin ameliyathaneden üç çocuk annesi olarak çıkmayı nasip etsin rabbim ♥️🌸. Pozitif doğum hikayeni okumakta bizlere nasip olsuuuun 🥰🌸♥️
haniferesko Ceydaaas1 ben normal doğumda daha rahattım. Doğumum çok hızlı ve acısız gelişti toparlanmam daha kolaydı. Sezaryende çok gaz sancısı çektim. Ama doğum tamamen bence kişiye özel 🥰
haniferesko Kkardelenn1 ben normal doğumda çok çabuk toparlandım dikişlerim bile hiç acımıyordu. Sezaryende yatıp kalkmak tek basına zorduiçim ağrıyordu. Ameliyat sonrası korkulacak gibi değil ama🥰
Zge12 haniferesko hayırlı güzel doğumlar diliyorum Rabbim sağlıcakla evladını kucağına almayı nasip etsin canım sende inşallah kısa sürede toparlanırsın ❤️😍🤲🏻
Zeynep_Krhsn Sağlıkla kucağına al Allah uzun ömürler versin size ❤️❤️ yanlis anlamazsan benim ilki spinaldi ama ben pek memnun kalmadım ikinci genel istiyorum genel sonrası nasıl ilk uyanış ve iyileşme süreci
haniferesko Zeynep_Krhsn teşekkür ederim canım 🥰 uyandığımda iyiydim ne üşüdüm ne başka bişey sadece çok halsizdim ve bulanık görüyordum
Babybebi haniferesko Allah ım kolaylaştırsın inşallah sağlıklıca bebeğinizi kucağınıza sağlıkla alırsınız inşaAllah🤲🏻💐