35 haftalık hamileyim kızlar dün rutin kontrolüm vardı ilk defa nst ye girdim ve tansiyonum 15/9 çıktı direkt yatış yaptılar çok şükür 12-13 lere kadar düştü tansiyonum doktor tansiyon ilacı başlattı. Rabbim kimseye göstermesin de aranizda yaşayan var mı ilaç kullanan var mı kalan süreç nasıl ilerletilebilir