gulanne_ 35 haftalık gebeyim doktor bebeğin kalp atışını plesantanın kan akışını dinliyor iyi diyor boy ve kilo söyleyip suyu da iyi deyip kaldırıyor . Sizin muayeneleriniz nasıl merak ettim. Her şey yolunda olduğu için mi böyle
faveylaa gulanne_ benim doktorum sormama gerek kalmadan her şeyi görürken bana da anlatıyor bebeğin bacak boyundan rahim ağzı kısalığına, suyumdan plasenta durumuna kadar çok memnunum o yüzden
Accountant gulanne_ senin söylediklerine ek olarak kafasını ölçüyor bir de yüzüne bakalım diyip renkli ultrasona geçiyor yüzünün fotoğrafından veriyor o kadar kısa sürüyor benimde
Ess_ebrar Bende de aynı canım ama detaylı her gittiğimde gösteriyor. Lakin senin de aklına gelen sorular olursa sor yani, ben artık not tutup gidiyorum.
gulanne_ Ess_ebrar yani ben önce doktorumu dinliyorum iyi iyi diyor ama ölçmüyor ne bileyim kafasını falan mesela diğerleri nasıl bilmiyorum ki bu haftalarda hep böyleler mi
Ess_ebrar gulanne_ yok ya benim doktorum öyle değil yani kendisi anlatıyor ölçüm muhakkak yapıyor her gittiğimde sonra sormak istediğin bir şey var mı vs diyor öyle
gulanne_ Accountant her gittiğinizde yüzüne bakıyor mu renkliyle bir de şey sorucam bebeğiniz kafası aşağıda mı
Accountant gulanne_ ben 28. Haftada doktor değiştirdim önceki doktorum hiç bakmıyordu hatta doğru düzgün sorularıma cevap bile vermiyordu özel olduğu halde bu doktora daha 2 kere gittim ikisinde de baktı yüzüne hatta ben söylemeden kendi baktı 28. Haftaya kadar makat gelişliydi en son 31+5 de gittim baş aşağı gelmiş
Accountant Accountant bir sonraki kontrolüm 34. Haftada bakalım bakacak mı tekrar ama 31+5 de ilk kez tam yüzünü gördük detaylıda bile vermemişlerdi bana sırtı dönük diye
gulanne_ Accountant doktorum çok naif çok kibar psikolog gibi ama gel gelelim bir şey sorunca iyi endişelenme bu şekilde geçip gidiyor artık doktor değiştiremem doğunca görürüm yüzünü 😁
Accountant gulanne_ aa olabilir belki evet Gebzeydi bir ara doktor değiştirmek istediğimi konuşuyordum birileriyle en sonunda değiştirdim sizin de mi Gebzeydi
Accountant gulanne_ yasemin hanımı öneren sizdiniz galiba dimi Cavide hanıma geçtim ikisi arasında kararsız kalarak 🙂
Cigulibinnaz gulanne_ bende gebzedeyim vm medicale gidiyorum her gittiğimde detaylıca her şeyi söylüyor doktorum çok ilgili