Gittim kendisine o kadar doktor gezdim ve en kötü deneyimim oldu hastayı dinlemek yok kısa kısa cevaplar dış gebelik öyküm var düşük öyküm var kimyasalım var rahim filmi çektirdim götürdüm önüne tüplerde sıkıntı var demedi benim gördüğümü söylemedi direk tüp bebek yaparız diyip insanı oraya bağlayacaklar odasından çıkınca kesinlikle ben buna yaptırmam dedim gittik fiyat aldık herşeye ekstra para istiyorlar 300 bin gbi fiyat çıkardılar daha başka yapılacak bişey olursa ekstra ücret oradan çıktım system hastanesi Gökalp hocaya gittim bütün sıkıntıyı yapacağı ameliyatı transferi en ince ayrıntısına kadar anlattı size hemen de yaparım ama olmaz bu işlemleri yapmadan dedi imkanı olan gitsin fiyat yarı yarıya indi en önemlisi o duygusal açlık gitti