sedaozkul Merhaba güzel anneler, 30+2 haftalık hamileyim karnımda kaşıntı oluyor bu normalmiş ama karnımın üst bölgesi hep uyuşuk kaşıyorum ama kaşıdığımı hissetmiyorum bile aynı durumu yaşayan var mı bu normal mi
sonsuzmasalim sedaozkul bendede ayni durum vardi. bende suyum cok diye hissetmiyordum, dogumdan sonra gecti😊
sedaozkul sonsuzmasalim 2 hafta sonra kontrolüm var gidince sorucam doktoruma inşallah bende de sıkıntı yoktur 😃