19.06.2025 beta 28
24.06.2025 beta 190
01.07.2025 beta 1750
01.07.2025 günü uyandığımda eşofmanımda pembe leke vardı. Hiç pıhtı ve kırmızılık yoktu ama baya vardı. Korktum ve beta baktırdım 1750 çıktı. Chat gpt ile takip ediyorum artış gayet güzel ve sağlıklı bi artış gözüküyor. Yarın doktor kontrolüm var ilk defa gidicem ama çok tedirginim. Sizce ne olmuş olabilir?