[silindi] Çok çabuk geçiyor benim doktorum 12. Haftaya kadar dinletmedi kalp atışını bebeğe zararlı diye 13. Hafta duyabildik. Bende aynı şekilde nasıl geçecek felan diyordum bir anda geçti içinden hiç kötü şeyler geçirme. Ben her zaman kötü düşüncenin insanı bir şekilde bulacağına inanıyorum o yüzden hep iyi düşünüyoruz ❤️🙃