Kızlar 18. Haftaya girdim ilk gebeliğim ayak ve el bileklerimde aşırı kuruma ve kaşıntı var, karnım da ve kalçamdada oluyor üstelik her gün çatlamamak için yağ sürüyorum ama bileklerim aşırı kaşınıyor , normal mi bu durumları yaşayan var mı nasıl engelleyebilirim , lütfen bildiğiniz bir şey varsa paylaşır mısın 🫶🏻