Arzu19988 ayyy aynıyız. Bende 30+0 oldum, kendim 9-10 kg aldım. Bebek için 27 haftanın içinde 1 kg olmuş demişti doktor. Bende 2 hafta sonra gideceğim 32 haftalık olduğumda. Bakalım son durumlar ne merak ediyorum. Son 70 diyor ama bizimki de 7-10 gün erken alınır sezeryan olacak.
Benimde aynı şekilde ilk gebeliğim prenses gibi geçti kusmamıştım bile ilk oğlumda çok rahattım. Biraz sonlarda su gelmesi gibi stresler yaşayıp erken doğum yaptım çok kilo almamıştım (doğumdan sonra kaybettim oğlumu genetik faktörlerden kaynaklı) şimdi 2. oğluma hamileyim. Gerçekten ilki ne kadar kolaysa bu o kadar zor. Hala öğürmeli kusmalı 😂 yeter ki sağlıkla kucağımıza alalım 🥰🙏🏻