Ebru_asln Meraba arkadaşlar tüp bebekle 31 4 hamileyim 3 genim de pıhtılaşma var ve verdikleri kâğıtta oksaparı 32 haftada kesmem gerektiği yazıyor ama ben kesmeye korkuyorum oksapar kullananlar kaçıncı hafta da bıraktınız acaba