MinikBrokoli Kızlar doğum yaptım , ilk gün sütüm normaldi. 2.gün eve geldik süt artmaya başladı, bebişin midesi küçük , tam emmiyor süt kalıyor. Taş gibi oldu ağrıyor 😭 Azar azar sür sağma makinası ile sıktım tam boşalmadım. Soğuk pres yaptım yine aynıııı
Gokturkmom_ MinikBrokoli Duş alırken masaj yapıp elle sağım yapın ya da manuel pompa kullanın .Elektirikli pompa sütü arttırıyor bebişte küçük olduğu için göğsünüz tam boşalmıyordur rahatsız oluyorsunuzdur mastit olmadan halletmelisiniz
minismom MinikBrokoli tam bosaltıp rahatlaman lazım canım dusta kalın disli tarakla tara goguslerini kanalların acılsın masaj yaparak sag soguk kompres yapmaya devam et ilk zamanlar oluyo oyle ama emzirdikten sonra sagmaya ozen goster mastite donmesin zamanla goguslerin terbiye oluyo bebisin emcegi kadar uretiyo sagdıklarınıda buzluga at lazım olur belki
Aselyusra MinikBrokoli yaklaşık 10. Gün itibariyle azalıyor canım korkma ilk başlarda vücut aşırı üretiyor. Sen her emzirme sonrası sağ göğsünü boşalt ama sık sık da sağma sertleşmesine izin verme tıkanır çok acır
Nesli006 MinikBrokoli bebeği emzirmeden önce kendin biraz sağ sonra bebeğini emzir. Hem ön süt vermemis olursn hemde gogusun biraz da olsa bosalmis olur. Emzrdikten sonrada sağ rahtllt kendini dolaba vs koyablrsn sütünü .