babymom2026 canım benim herşeyin bir zamanı var buna inan 🥹 artık kendini birazcık sal bence kimyasal değildi yumurtlaman gecikti baya ve adetin çözülürken ağrı olması normal böyle gecikmelerde, inşallah birdaha ki ay senin için güzel olur, şuan kafanı boşalt ve adet günlerini keyifle geçir stresten uzak tut bünyeni