Tgbkts meraba ben tansiyon yuzunden bebegimi kaybettim preelemsi gecirdim 1 ay hastanede yattim 6 aylik dogdu 5 aylik kilosunda kalmisti protegin kacagida oldugu icin gelismedi şuan tekrar dusunuyorum ama tansiyon yuzunden de cok korkuyorum doktor takipli hasta olucaksin bu kadar korkma diyo ama cok korkularim var ayni seyi yasamaktan neler yiyosunuz hamilelikte nelere dikkat ediyosunuz bana verebileceginiz bi tavsiyeniz varmi kontrolleriniz ne kadar sıklıkta yapiliyo