Mutluaile1 şimdi bi ameliyat gibi düşün sezeryanda olsa sonuçta cerrahi işlem olacak soğuk odada kan akışını biraz yavaşlatmak için en az yine yarım saat 1 saat kadar bekletiyorlar doktorlar da zaten 8 den önce gelmez direk doğuma alınmazsın birde sıra var tabi sırayla doğumu yapıp alıyorlar ameliyathaneye