Nhndgn yok ilaç kullanmadım 1. Gebelikte hiç böyle bisey yasamadim ama sununda etkisi var diye düşünüyorum kendi adima kızıma hamile iken calisiyodum kendimle çok fazla kalmiyodum şimdi evdeyim ve ekstra sorumluluk kızım ev yeni doğacak bebek kurup duruyorum