deniz_45 biraz şişer biraz iner. Benim de öyle oluyor artan kan basıncından dolayı oluyormuş. Olabildiğince yürüyüş yaparım su içerim ama kaynanam takmış çok tuzlu yiyosun tuz yasak olmalı sana diye deli ediyr beni. Kendi tansiyonu var diye hiç tuz atmaz yemeklere ben normal atarım ona bile laf ediyor. Yani direkt bana kızmıyor ama bş konuşmaya başlayınca susmuyor kendi kendine konuşup duruyor. İnadına tuz atasım geliyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️