Masallah_21 Plasenta önde dedi doktor Kızlar bı riski var mı çok korkuyorum daha önce bı düşüğüm oldu 😔 bilgisi olan var mı? Aşırı kasık ağrım var
Annelik-2 Masallah_21 cinsel birliktelik yaşamayın kendi kendine düzeliyor zaten benmde öyleydi doktor cinselliği yasakladı bidahaki kontrolde düzelmişti
babyloving Masallah_21 benimde plesanta öndeydi hiç tehlikeli demedi doktor rahim ağzında olursa tehlikeli oluyor diye biliyorum yarın doğumum var hala önde sadece hareketleri çok sert hissedemiyorsunuz
hibo Annelik-2 merhaba sizin patente kaçıncı haftada düzeldi acaba bana 13 . Haftamda aşağıda dedi şimdi 17 oldum bu hafta gidecem sizce yukarı çıkmış olma ihtimali var mı çok merak ediyorum
Masallah_21 forumgurmesi Ağır iş yapma dedi ama merak ediyorum yaşıyan var mı düzeldi mi yoksa yok diye
Annelik-2 Masallah_21 düzelir düşünmeyin kendinlzi strese koymayın dikkat edin bidahaki kontrolde düzelmiş olur büyük ihtimalle