Seymatrkay Arkadaşlar tüp bebek transferinde transfer edilen “kavite” embriyo ne demek ? Embriyoloğa kalitesini sorduğumda kavite embriyo dedi ama anlamadım :( bilen biri aydınlatabilir mi?