Arkadaşlar öncelikle merhaba ben 5 aylık hamileyim şimdi kızıma bu ikinci hamileliğim 2.5 yaşında oğlum var oğlumda da mememde acayip ağrı ,acı gibi bir şeyler hissettiydim. Ama şimdi resmen agliycak kadar kötü şekilde sol gogsum felaket sanki damarlardan biri tutup cekiyo,birileri asılıyor gibi normal mi acaba 5 aylık hamilelikte bu oğlumda ta doğuma yakın olduydu çünkü şimdi erken değil mi daha acaba ? Ve öneriniz var mı soğuk duş , kremler hariç onlar bir işe yaramadi çünkü 🥺