Dadili Hanımlar 17.haftaya giriyorum doktorum 20 haftada detaylı ultrason yaptırmamı söyledi Bursa’da nerede yaptırabilirim yardımcı olabilir misiniz lütfen
Ozlemkaan Dadili ben ilk hamileliğimde Nev Esentepe Hastanesi’nde doktor Tayfur Çift var ona yaptırdım yine ona gitmeyi düşünüyorum
Bebivekedi Dadili ben doktor Aliye Balkan Özmen’e aldım bir kaç öneri duydum araştırdım en mantıklısı o geldi
s1belyrdmc Dadili Sonomar da yaptırdım 2 ay önce fiyatı diğerlerine göre daha uygundu ve zafer bey çok güzel ilgilendi memnun kaldım
sadbut Dadili ben hamileliğimde Mehmet özgür akkurta gittim harika bie doktor icim cok. Rahatlamıştı ultrason sonrası cok memnun kaldık
Dadili Ozlemkaan bende Harun Şimşek ile takipliyim de Tayfur hocayı tavsiye etti fiyatını bilmiyorum önce size sormak istedim tecrübelisinizdir diye çok teşekkür ederim
Cakalllsebahat-0 Bebivekedi bunu bana da önerdiler herkes çok memnunmuş ama ben maliyeti yüksek diye devleti tercih ettim:(
Bebivekedi Cakalllsebahat-0 bir kaç yerle görüştüm fiyatı özellere göre uygundu devlet özel hiç farketmez sağlıkla gelsinler 🥰
Muhammederva Bursa Şehir Hastanesinde yer yoktu Uludağ üniversitesinde yaptırdım 3 aydan sonra gebe izlemden randevu alıp detaylı ultrason için gün alabilirsiniz
1641 @Dadili Kesinlikle doç.dr mehmet özgür akkurt öneriyorum . Muayene ücreti yüksek amaa işinde süper .
pinarsabrii Dadili sonomarda yaptırdım ilk bebeğimde. Çok ilgilendi çok detaylı baktı, şimdi ikinci bebeğime hamileyim 3-4 hafta sonra benim de detaylı ultrason zamanım geliyor gene sonomar düşünüyorum, güncel fiyat nakit 4500₺ kart 5000₺ dediler
Ozlemkaan Dadili valla hiç bilmiyorum şu an ne kadar bende size muayene ücretlerini sorsam bir de doğum ücreti hakkında bilginiz var mı, ilk hamileliğimde bende harun hocaya gidiyordum şimdi tekrar ona devam etmeyi düşünüyorum
Cerokk Dadili aliye Balkan Özmen Bursa’da 2 perinatologdam bir tanesi. Bu fiyatları verecekseniz radyoloji uzmanı değil perinatolog doktoru tercih etmenizi tavsiye ederim. Gerçekten vicdanş olarak tam bir anne şevkati ile yaklaşıyor insanan3 hafta önce servikal kısalmam olduğunu ve acilen ameliyat olmam gerektiğini söylemişti doktorumuz. Akşam 5 civarıydı saat. Tırım tırım randevu aradım. Bursa’daki diğer perinatoloji doktoru kabul etmedi mesaim bitiyor bakamam dedi. Aliye hanım çok yoğun olmasına rağmen akşam 19.00 gibi beni kabul etti. Detaylı ultrasonumu da o muayenede yaptı. Çok açıklayıcıydı. Makinesi aşırı iyi harika pozlar yakalıyor bebeğin. Ertesi gün ameliyat planladı. 1 hafta hastanede yattım ve beni her sabah ve her akşam üşenmedi kliniğinden hastaneye gelip ziyaret etti muayenemi yaptı. Böyle bir zorunluluğu yokken. Gerçekten gözüm kapalı güveniyorum. Hiçbir olaya da para gözüyle bakmıyor gerçekten çok etik çalışıyor . 4800dü muayenesi