36+4 deyim bugün aşırı bel ağrısı ve ara ara gele karın ağrısıyla hastaneye gittim aşırı kasılmam vardı beş dkda bir kasılmam vardı nerdeyse ntsye girdim çok az sancım çıktı ama açılmam yok yalancı sancı dediler eve yolladılar ama belim çok ağrıyor sizce ne zaman doğum olur yalancı sancılar gerçeğin habercisi diyorlar.. adaçayı hurma ananas tüm tuşlara basmış durumdayım bir yandan karnım kasılıp duruyor