Bus-ra590 Kızlar sezeryan olalı 1 ay oldu diz kapaklarım ağrıyor özelikle yere çömelirken zorluk çekiyorum böyle olan var mı
Nesli006 Bus-ra590 valla sezeryandan sonra herkesin farklı yerleri agryor mubarek nasıl biseyse heryere etki ediyor🤣çok geçmiş olsun bu arada.
myangelson Bus-ra590 benim de dizim ağrıyor ama hamileyken hep yatmaktan 😅 4 5 ay full yattım riskli olduğumdan, doğumdan sonra sıkıntısını çekiyorum 🥲
seyma0661 Nesli006 bende sezeryan oldum bir yerim ağrımıyor çok şükür 4 ay oldu 😂 bence o yerin ağrımasını sezeryana yoranlar çok. Sezeryanle diz ağrısını bağdaşlaştıramadım
Bus-ra590 seyma0661 ben çok kilo almıştım oda etki etmiş olabilir 😑 bel ağrısı olmadı mı sende özellikle çocuğu tutarken kamburum çıktı bide göğüslerim büyüdü onunda etkisi var sanırım
seyma0661 Bus-ra590 ilk 1 hafta anestezi etkisinden sırtım vs çok ağrıyordu geçti o ama spinalden dolayı herhangi bir ağrı yok çok şükür insallah da olmaz
Bus-ra590 myangelson geçmiş olsun 🥹 ben bide pilatese gittim ona rağmen ama çok kilo aldım hamileyken de biraz ağrım oluyordu ama şimdi oturup kalkarken de sızlıyor