Beyzaaldemir Kızlar çamaşırımda hep ıslaklık olduğundan su sızıntısından şüphelendim ve turnusol kağıdı ile test yaptım ve test hafif mora dönmüş bilgisi olan var mı mor olması su sızıntısı demek mi oluyor??
Mervee09 Beyzaaldemir Burda bi yorumda okumustm renk degistrmezse normal akıntıdır renk degistrrse mora dönerse amniyon sıvısıdr diye ama dedgm gibi sen yine de benm yorumumu dikkate alma birinden duydm dogruluk payı olmayabilir benmde hep ıslaklık var ic camasirmda kokuda var anlamadm gitti
14022024 Beyzaaldemir bu durumu mutlaka doktorumuza danışın benimde aynı şekilde oldu bir iki hafta takipli olarak devam ettim çok şükür kendi sancım ile doğum yaptım
ddefnos Beyzaaldemir benimde öyle en başından beri 27.haftaya giriyorum ara ara yine öyle suyun normal diyor doktor ama ıslaklığı hep var ama enfeksiyon var bende hep ondan olabilir dedi vajina sıvısı olabilir diye test rengi renkliyse amniyon sivisi deniliyor ama bence yakın zamanda doktora gidip suyuna baktir canım geçmiş olsun
Beyzaaldemir Mervee09 bende koku yok canım berrak bi sıvı geliyor ama bende emin olamadım bazı yerlerde de mavi olursa amniyon sıvısıdır yazıyor
Drycnrslc Beyzaaldemir kaç haftalıksın benim evde olmuyo sabah da olmuyo ama biraz dışarıda yürüyorum ıslak
ddefnos Beyzaaldemir kaçıncı haftadasiniz bebeğin hareketleri falan normalse bi tuhaflık hissetmiyorsaniz bi sorun yoktur inşallah ama ciddi bir sızıntı varsa gidin tekrar bence