tatlibebegim_ henüz 4 aylık 😅😅 arçelikten aldım canım ama annemde kullanıyor aynısını 2 seneden fazladır o da tertmeiz hala, zaten şu üstleri trendyolda bile satılıyor ilerde çok kötü olurlarsa diye ben siyahları makineye de atıyorum bi sıkıntı olmadı en önemlisi üstüne tencere koyduğumda kaymıyor bazıları çok kayıyor allah korusun, bende beyaz ve gri arasındaydım beyaz eşyalarım gri diye bunu tercih ettim, eğer ki dümdüz elektrikli ocak alıcaksan beyaz olur tezgahın da beyazsa